آشنایی با بج سینه آلومینیومی آنادایز
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج آلومینیومی بیشتر به عنوان اتیکت سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلومینیوم به علت شکل‌پذیری و مقاومت در برابر خوردگی، فلزی مناسب برای تولید بج می‌باشد. سازمانهایی مانند آتش نشانی، مترو و … برای معرفی پرسنل خود از بج آلومینیومی استفاده می‌کنند. بج آلومینیومی امکان چاپ مناسبی دارد. فرآیند آنادایز آلومینیوم را مستحکم‌تر و مقاومترمی‌کند.

فرآیند آنادایز آلومینیوم چگونه انجام می‌شود؟

به طور کلی اغلب فلزات، از جمله آلومینیوم  تمایل به اکسید شدن دارند و یک لایه  نسبتا" پایداری ازاکسید، روی آنها تشکیل می گردد. دربرخی اوقات این لایه اکسیدی محافظت کننده هستند و نه تنها موجب خوردگی فلز نمی‌شوند بلکه از پوسیدگی سطح فلزنیز جلوگیری می‌کنند. درعمل با استفاده ازروش آنادایزینگ، لایه اکسیدی یا هیدروکسیدی موجود برروی فلزات را تقویت  نموده و یا امکان ایجاد این لایه را فراهم می‌سازند.

لازم به ذکر است که  آلومینیوم در حالت عادی و در مجاورت هوا نیز اکسیدی می‌شود. این اکسید وظیفه حفاظت از سطح فلز را بر عهده دارد، اما  آلومینیوم آنادایز شده نسبت به شرایط طبیعی از مقاومت بیشتری در برابر خوردگی و پوسیدگی برخوردار خواهد بود. در این حالت قدرت چسبندگی رنگ به سطح آن را نیز بهبود می‌بخشد. چاپ نوشته مورد نظر ( لوگوی شرکت ویا نام و نام خانوادگی کارمندان و ...) بر روی این فلز با جوهرهای ویژه این کار صورت می‌پذیرد. بج آلومینیوم آنادایز را غالبا به‌وسیله آهنریا به لباس و پوشاک خود متصل می‌کنند. بج آلومینیومی جزء جدیدترین نمونه‌های بج فلزی محسوب می‌شود.

شرکت تولیدی نشانه ساز تمامی سفارشات ساخت انواع بج فلزی و آلومینیومی  را در هر تیراژی و با هرجنس و نوع چاپی می‌پذیرد. 





:: برچسب‌ها: بج سینه , سفارش بج فلزی , قیمت اتیکت سنه , بج سینه آلومینیومی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: